Raf Simons tworzy zapach dla marki Calvin Klein
29 czerwca, 2017Raf Simons, dyrektor kreatywny marki, tworzy swój pierwszy zapach dla Calvina Kleina. Jest to modyfikacja kultowych perfum domu mody – „Obsession”.
Przypomnijmy, że Obsession stał się bardzo popularny po prowokacyjnej reklamie z młodziutką Kate Moss. Poniżej możecie zobaczyć ten spot.
Na butelce produktu od Simonsa zamiast Obsession widnieć będzie nowa nazwa – Obsessed.
W kampanii nowego zapachu wykorzystane zostaną niepublikowane dotąd materiały z Kate Moss w roli modelki wykonane przez Mario Sorrenti. „Oglądając te archiwalne zdjęcia z 1993 roku, uświadomiłem sobie, że pomimo upływu tylu lat, są one nadal bardzo aktualne” – powiedział Raf Simons.
Kompozycja Obsessed będzie różnić się od swojego pierwowzoru. Główna nuta zapachu kobiecego to biała lawenda, w przypadku wersji dla mężczyzn będzie to czarna wanilia.
Zdaniem ekspertów, nowy zapach może przynieść firmie rocznie zysk rzędu $ 50 milionów dolarów. Perfumy będą w sprzedaży od początku lipca. Szacowany koszt – $ 82 za męski zapachu, i $ 94 za „Obsessed” w wersji dla kobiet.
Sprawdź też: