Prezentacja nowości marki Sisley

Prezentacja nowości marki Sisley

W luksusowych wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol, odbyła się prezentacja nowości kosmetycznych marki Sisley. Na tegoroczną jesień marka przygotowała kilka nowości oraz wzbogaciła znane i uwielbiane produkty o dodatkowe, modne odcienie. 

Sisley Le Phyto-Rouge to niezwykle zmysłowa pomadka pielęgnacyjna, która dostępna będzie w aż 20 dynamicznych i pełnych koloru odcieniach. Jej nawilżająca formuła o przedłużonej trwałości koloru, zapewnia idealny komfort, utrzymując się przez 8 godzin. Marka Sisley  stworzyła 20 świetlistych odcieni, należących do czterech rodzin kolorystycznych. Zwróć uwagę na opakowania. Są naprawdę przepiekne.  Do każdej pomadki dodane jest czerwone welurowe etui. 

Podczas spotkania zaprezentowano również wyjątkowy rozświetlacz w pisaku Stylo Lumière, wydobywający blask skóry z aplikatorem w formie poduszeczki, który jednym gestem rozświetla cerę, kamufluje oznaki zmęczenia, momentalnie wygładza zmarszczki oraz drobne linie. 

„Wszystkie z tych produktów są wyjątkowe i dopracowane w najmniejszym szczególe. Pracuję z tymi nowościami już od kilku dni i jestem absolutnie zafascynowana rozświetlaczem Stylo Lumière, który znakomicie wtapia się w skórę i czyni ją piękniejszą. Pomadki z kolei są tak intensywnie nasycone pigmentem, że nawet przy jasnym kolorze, ma się wrażenie niezwykłej soczystości. To wszystko wygląda ekskluzywnie, luksusowo i po prostu przepięknie” - powiedziała Beata Milczarek, makijażystka gwiazd. „Dziś przede wszystkim urzekły mnie przepiękne kolory pomadek. Znalazłam coś nowego dla siebie – od dziś ciemne brązy królują w mojej kosmetyczce, dzięki nowym odcieniom pomadek Sisley. Jestem również pod wrażeniem rozświetlaczy, które w magiczny sposób wygładzają skórę. Już w dotyku czuć, że jest w nich specjalna baza, która wypełnia zmarszczki pod oczami, czyniąc ten kosmetyk czymś w rodzaju naturalnego jedwabiu nakładanego na skórę” - dodała Anna Orłowska

Tej jesieni uwielbiana na całym świecie kolekcja kredek Phyto-Lip Twist z motywem zebry powiększy się o nowe, bardziej intensywne odcienie. Sisley oferuje 23 odcienie Phyto-Lip Twist, aby zaspokoić wszystkie oczekiwania i dopasować się do każdego stylu makijażu. Kredka Phyto-Eye Twist jest teraz dostępna w 15 różnych odcieniach. 

Na spotkaniu nie mogło zabraknąć znanych makijażystek, które od lat wierne są produktom z logo Sisley, a także gwiazd, które również cenią sobie kosmetyki tej marki. Pojawiły się m.in. Karolina Szostak, Gosia Baczyńska, Bogna Sworowska, Kinga Dębska.

 „Sisley znowu mnie zaskoczył. Rozkochałam się dziś w nowych szminkach – wybrałam sobie trzy piękne odcienie, a szczególnie urzekła mnie intensywna czerwień, która wpada w pomarańcz. Nigdy nie noszę szminek ciemniejszych niż delikatny róż, czy beż, ale z Sisleyem warto ryzykować!” - powiedziała Bogna Sworowska.

 

„Kiedyś kosmetyki nie były dla mnie tak ważne, ale później poznałam markę Sisley.  Okazało się, że kosmetyk może być zdrowy, dobrze pielęgnować skórę i poprawiać samopoczucie. Wpadłam więc po uszy. Jako że noszę siwe włosy, staram się dobierać do nich sporo koloru, dlatego dziś zachwyciły mnie kolorowe pomadki i róże do policzków. Dzięki tym kosmetykom nie czuję się wymalowana, tylko po prostu dodaję sobie blasku” - przyznała Kinga Dębska.

„Markę Sisley znam od zawsze i jest to dla mnie synonim najlepszej jakości. To marka z wielkimi tradycjami, ale idąca za tym, co nowe i wręcz wyprzedzająca trendy. Dziś na ustach mam piękną pomadkę z najnowszej kolekcji, której kolor nazywa się Kioto – dzięki niej przypomniałam sobie moją podróż do Japonii i noc spędzoną właśnie w Kioto” - dodała Gosia Baczyńska

„Pamiętam dokładnie moje pierwsze spotkanie z marką Sisley – zakochałam się wówczas w błyszczyku Sisley i od tamtej pory bacznie przyglądam się produktom tej marki. Dziś znowu zachwyciły mnie pomadki, o pięknych kolorach, którym nadano nazwy różnych, znanych miast świata. Jadąc na wakacje, można symbolicznie zabrać ze sobą szminkę w danym kolorze, to świetny pomysł. Cenię tę markę również za to, że każdy z tych produktów spełnia też funkcję pielęgnacyjną. To dla mnie bardzo ważne w makijażu” - wyznała Karolina Szostak.


Produkty będą dostępne w Polsce we wrzesniu