Mohito na każdą okazję
21 lipca, 2009Do biura, do klubu i na co dzień – taką różnorodną ofertę kreacji proponuje na ten sezon firma odzieżowa MOHITO.
Marka, której nazwa nawiązuje do popularnego drinka, na wiosnę – lato 2009 przygotowała, bowiem dla swoich klientek trzy linie ubrań: Soft Office, Casual oraz Clubbing.
Proponowane modele są bardzo kobiece, a jak twierdzi producent, zainspirował je architektoniczny minimalizm. Wszystkie ubrania uszyto z naturalnych tkanin i w barwach wzorowanych na kolorach natury oraz afrykańskiego buszu.
Mohito do biura
Linię Soft Office dedykowano kobietom ceniącym subtelną elegancję w zarówno życiu zawodowym, jak i codziennym. Na wiosnę znajdziemy w niej dwa odrębne trendy.
Pierwszy z nich "Framing" to proste, klasyczne formy, inspirowane wyszukaną acz minimalistyczną architekturą, Art Déco i japońskim drzeworytem. Wpisujący się w nurt tzw. nowoczesnej elegancji w prostym stylu zestawia on ze sobą wiele przeciwstawnych motywów tj. paski i kwiaty, czy miękkie linie i figury geometryczne. Sylwetkę podkreślają proste lub ołówkowe doły, kopertowe góry i wcięta talia.
Drugi trend "Radiance" – to pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne. Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesne i zmysłowe formy idealne do biura. Kobiecość podkreślą zwiewne, opływające sylwetkę półprzezroczyste tkaniny.
Mohito na co dzień
Dla pań poszukujących codziennych, lecz modnych rozwiązań, marka MOHITO proponuje swoją odsłonę w wersji Casual. Tu również mamy wariację trendów.
Wiosnę rozpoczyna linia inspirowana sztuką Afryki. "Ritual" to bogata dekoracyjność form i barw, przyprawiona szczyptą tajemniczości. Kształty modeli też, niczym zaczerpnięte z natury są pełne misternych splotów oraz mozaik utrzymanych w duchu etno i safari.
Luźne formy, zdobione sznurkami, zagnieceniami i marszczeniami to idealne rozwiązania na ciepłe miesiące dla wszystkich osób ceniących sobie luz i wygodę. MOHITO nie zapomniało też o „gorącym" trendzie, który w tym sezonie jest obowiązkowy. Jest to marynarski klimat w odświeżonym "looku", czyli klasyczne zestawienia granatu, czerni i bieli oraz paski i wiązania pod szyją, słowem klasyka gatunku.
Mohito na imprezę
Bogactwa propozycji na ten sezon dopełnia linia nieco wieczorowa, a na pewno dedykowana urokom nocnego życia w klubach – Clubbing. Na wiosnę w ramach trendu "Jumbled" obowiązkowe są modele z nutą sportowej elegancji.
Jest to kolekcja przeznaczona dla kobiet, które chcą być zauważone, lubią wyrazisty styl i zabawę modą. To typowo clubbingowe propozycje utrzymane w swobodnym klimacie.
Nie brakuje cekinów, połyskujących materiałów, elementów abstrakcji i kolorów kaktusowej zieleni w połączeniu z landrynkowym różem.
Spokojniejsza klubowa odsłona to propozycja "New Age Romance", czyli romantyzm, kobiece tkaniny bliskie eleganckiej bieliźnie nocnej oraz transparentne koronki i muśliny, subtelna grafika i dodatek pereł.
Dla kogo Mohito?
Marka Mohito jest stosunkowo nowa na naszym rynku, a jej ubrania są dostępne od lipca 2008 roku w 20 salonach w całej Polsce.
Oferta firmy skierowana jest do kobiet w wieku 25 – 35 lat, niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących sobie wygodny, miejski szyk i swobodę.
Nazwa marki nawiązuje do orzeźwiającego i modnego drinka. Takie w zamierzeniu producenta mają być też i ubrania tej marki – kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne style.
07.05.2009
Foto:istockphoto.com