#TFWGucci, czyli memy od Gucci!
21 marca, 2017Alessandro Michele zdecydowanie nie osiada na laurach. Od paru dni na Instagramie domu mody Gucci, panuje istny tłok! Na kanale społecznościowym marki co kilka godzin pojawia się nowy mem, tylko po co?
Dyrektor kreatywny Gucci wyprzedza wszystkich o stumilowy krok! Kiedy inni projektanci, szczycą się docieraniem do młodszego pokolenia poprzez Snapchat, Instastory i zatrudnianie millenialsów do pokazów czy kampanii, Alessandro Michele szuka nowych rozwiązań. I znajduje – memy! Prześmiewcze, trafiające do młodych i między młodymi przesyłane, no i oczywiście, nigdy nie użyte przez branżę mody! Więc opiera na nich całą kampanię reklamową zegarków Gucci Le Marché des Merveilles. A cały świat – jak zwykle – szaleje na jej punkcie.
Do stworzenia ilustracji i tekstów do memów, Alessandro Michele zaangażował artystów z całego świata. W tym również polkę, Paulinę Orłowską! Całej kampanii towarzyszy hasztag #TFWGucci, będący skrótem od “That Feeling When Gucci” (To uczucie kiedy Gucci), dzięki któremu całość nabiera lekko prześmiewczego charakteru.
Jak widać, Alessandro Michele stał się Midasem świata mody, a powstałe memy i zegarki, są skazane na sukces.
{images}