Świat widziany przez różowe okulary od Marca Jacobsa!
12 maja, 2017Marc Jacobs udowadnia w swojej najnowszej kampanii reklamowej, że oryginalne okulary przeciwsłoneczne mogą zmienić to jak widzimy świat!
Kolekcja okularów przeciwsłonecznych Marc Jacobs Wiosna 2017 to surrealistyczna podróż po najnowszych trendach. Jak widzimy w spocie promującym najnowszą linię, rzeczy zwykłe stają się dzięki nim niezwykłe. Nudny sklep spożywczy zamienia się w psychodeliczną imprezę, a nieśmiała dziewczyna promienieje i staje się prawdziwą królową zabawy!
Do kampanii zaangażowana została Kiko Mizuhara, japońska it girl, modelka i aktorka.
Instagram/ @marcjacobs
Oryginalne okulary z psychodeliczną nutą możecie znaleźć już w sprzedaży!
Sprawdź też:
Córka Cindy Crawford nową twarzą perfum
Marc Jacobs i Grace Coddington stworzyli kapsułową kolekcję