
Raf Simons w nowej kampanii
10 lutego, 2017Raf Simons w nowej kampanii kieruje spojrzenie na klasyki Calvin Klein. Debiut za sterami marki Calvin Klein Raf Simons rozpoczął od dużych zmian. Niedawno amerykański brand pochwalił się nowym logo, wracając do tradycji i korzeni marki. Teraz przyszedł czas na spektakularną kampanię promocyjną.
Raf Simons z impetem zmienia świat mody Calvin Klein. Najpierw wprowadził luksusową limitowaną linię dla kobiet. Suknie haute couture miały być szyte na miarę klientek, w pojedynczych egzemplarzach. Teraz, z kolei, ruszył z nową kolekcją dżinsów i bielizny sygnowanej mianem amerykańskich klasyków.
{images}
Autorem niezwykłej sesji w przestrzeniach galerii sztuki jest długoletni przyjaciel, nadworny fotograf Simonsa, Willy Vanderperre. Artysta sforografofał klasyczne modele ubrań na tle amerykańskiego malarstwa Andy’ego Warhola, Dana Flavina i Sterlinga Ruby.
Jak podkreśla Raf Simons, nowa kolekcja i niezwykła kampania jest poświęcona legendarnym modelom dżinsów i bielizny Calvin Klein, które na zawsze stały się częścią popkultury.
Opracowanie: Maja Nowakowska