Nowość – Rajski Ogród Gucci
1 lipca, 2016Najnowsza propozycja Alessandro Michael’a dla Gucci, jednej z najbardziej pożądanych marek tego sezonu, to zachwycająca kolorem i ciekawym designem kolekcja ‘Gucci Garden’, oparta na motywach roślinnych
Włoski dom mody Gucci stawia na najnowszą jakość sprzedaży, a limitowana ekskluzywna linia damskich ubrań i akcesoriów ‘Gucci Garden’, będzie dostępna wyłącznie w sklepach on-line już od 5go lipca.
Projekty z limitowanej kolekcji Gucci charakteryzują się przede wszystkim bogatym wzornictwem inspirowanym kolorowym światem baśniowych, zaczarowanych ogrodów. Motywem przewodnim ‘Gucci Garden’ jest pszczoła, uznawana za symbol europejskiej arystokracji, który nadaje niepowtarzalnego szyku i elegancji miękko rozrysowanym zdobieniom. Zaprojektowane przez dyrektora kreatywnego Alessandro Michael’a printy, to bogactwo świata owadów, motyli, barwnych ptaków, trzmieli i żuków umieszczonych w otoczeniu kwitnących, wielobarwnych goździków i róż.
Roślinne patterny są wyraźnie inspirowane klasyczną olejną techniką malowania na płótnie. Kunsztowne wzory roślinne przypominają pociągnięcia pędzlem i umieszczone są na ubraniach niczym w ramie obrazu, którą tworzą wstawki i lamówki materiału zdobionego geometrycznymi, czerwo-różowymi gwiazdami.
Kolekcja obfituje w plisowane sukienki do kostek i metaliczne spódnice, koszule z wiązanym szalem, oraz jedwabne szorty inspirowane latami 70. Znajdziemy w ogrodach Gucci także wzorzyste bomberki i kaszmirowe sweterki V-neck, uzupełnione denimowymi naszywkami i haftem.
5 młodych polskich projektantów, których warto znaćMłodzi polscy projektanci mogą śmiało konkurować ze światowymi sławami. Moda z metką „made in Poland” szykuje globalną ekspansję. Wybraliśmy dla ciebie marki, w…
5 młodych światowych projektantów, których warto znaćDopiero przed chwilą zadebiutowali na światowych tygodniach mody, a ich ubrania już noszą nowe it-girls: Gigi Hadid, Kendall Jenner i Selena Gomez. Teraz…
|
Ekskluzywna ogrodowa kolekcja włoskiego domu mody ma być równie bogato opakowana i dostarczana do klientów, w efektownie zdobionych, kolorowych, cukierkowych pudełkach.
Opracowanie: Maja Nowakowska