Kultowy Le Bon Marché otworzył swoją platformę internetową!
7 czerwca, 2017LVMH rozpoczyna swoje pierwsze przedsięwzięcie w zakresie e-commerce. Kultowy już Le Bon Marché w Paryżu uruchomił swoją platformę 24sevres.com, na której można dokonać zakupów online!
Od ponad 160 lat, Le Bon Marche mieści się przy ul. Sèvres 24 w Paryżu. Znany ze swojej paryskiej elegancji sklep gromadzi zarówno wiele kultowych marek jak i młodych projektantów. W 1984 roku butik został kupiony przez francuski koncern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). Jak mówi prezes LVMH, Bernard Arnault: „Zakupy w Le Bon Marché to wyjątkowe doświadczenie zarówno dla lokalnych jak i międzynarodowych klientów. Dzięki nowej platformie, nasi klienci mogą doświadczać czegoś niezwykłego o każdej porze dnia i nocy na całym świecie”.
W czasach, kiedy wszystkie sklepy rozwijają swoją działalność na polu e-commerce, 24 Sèvres będzie musiało wyróżnić się czymś specjalnym. Jak twierdzą twórcy projektu, platforma 24sevres.com wizualnie nawiązuje do charakterystycznych dla stacjonarnego sklepu okien wystawowych. Podobnie jak w butiku w Paryżu, każda marka na stronie internetowej ma swoje miejsce, wydzieloną strefę.
Co wyróżnia 24sevres.com spośród innych platform zakupowych, to z pewnością ekskluzywność oferowanych produktów. Le Bon Marche współpracuje z takimi markami jak Loewe, Chloe, Salvator Ferragamo, czy Maison Michel.
„To klucz naszej strategii. Nasz klient szuka czegoś unikalnego, jedynego w swoim rodzaju, czegoś, czego nie znajdzie nigdzie indziej. Będziemy współpracować z naszymi brandami kilka razy do roku, tak żeby na stronie pojawiały się wyłącznie ekskluzywne produkty” – powiedział Maud Barrionuevo, dyrektor zakupowy platformy.