Inspirander

Strona główna / Styl / Trendy / Grace Coddington kreatorką najnowszej kampanii Tiffany & Co

Grace Coddington kreatorką najnowszej kampanii Tiffany & Co
 Styl,

Grace Coddington kreatorką najnowszej kampanii Tiffany & Co

27 września, 2016

Była dyrektor kreatywna Vouge łączy siły z amerykańską firmą jubilerską i ściąga największe gwiazdy do pierwszej, celebryckiej kampanii biżuterii Tiffany & Co. Zobaczcie proces powstawania reklamy w krótkometrażowym dokumencie z udziałem kreatorki.

Jak przyznaje sama Grace Coddington nadchodząca promocja jesiennej kolekcji biżuterii ma dla niej szczególne znaczenie. Luksusowe produkty marki, zamknięte w ponadczasowych błękitnych pudełeczkach, to synonim bogactwa i ekskluzywności. Najnowszy projekt Coddington zatytułowany ‘Legendary Style’ to szereg niezwykłych, zmysłowych portretów najbardziej znanych i utalentowanych osobistości współczesnej kultury. W promocję biżuterii zaangażowały się między innymi Elle Fanning, Lupita N’yong’o, Christy Turlington i Natalie Westling.

{images}

Ważnym elementem najnowszej reklamy jest ekspozycja znaku towarowego firmy, koloru Tiffany Blue. Niebieska barwa tła i elementów scenografii, która od lat utożsamiana z Tiffany & Co. i w niezmienionej wersji używana od niemal 150 lat, staje się symbolem tytułowego, legendarnego stylu marki.

Efektem współpracy amerykańskiego jubilera z Grace Coddington jest nie tylko zachwycająca prostotą i pięknem kampania, oparta na bardzo prostych i zmysłowych portretach znanych kobiet. Wraz z premierą fotografii promocyjnych, miała miejsce premiera krótkiego, filmowego dokumentu pod tytułem ‘Some style is legendary’, który odsłania inspiracje i proces powstawania kampanii. Krok po kroku, śledzimy kolejne etapy pracy Coddington. Wraz z jej autorskim komentarzem podążamy przez kolejne pomysły i inspiracje artystki. Film pokazuje ujęcia z backstage’u sesji, pracę Coddington z modelkami, wybór odpowiedniej scenerii, strojów i prezentowanych modeli biżuterii, aż po etap prac końcowych i selekcję najlepszych zdjęć, które stworzą reklamę kolekcji.

Opracowanie: Maja Nowakowska

0 0 votes
Article Rating

Inne Artykuły: