Inspirander

Strona główna / Styl / Trendy / Gigi Hadid nową twarzą Reebok

Gigi Hadid nową twarzą Reebok
 Styl,

Gigi Hadid nową twarzą Reebok

5 października, 2016

Słynąca z nienagannej figury topmodelka, gwiazda zeszłorocznych pokazów Victoria’s Secret, została twarzą najnowszej kampanii Reebok #PerfectNever

Promowanie sportowych marek przez zaangażowanie czołowych topmodelek stało się niezwykle nośnym ostatnio sposobem na kampanię. We wrześniu mogliśmy podziwiać efekty współpracy Pumy z Carą Delevingne, która stała się twarzą projektu #DoYou. Po udanej współpracy Karlie Kloss z Nike na początku roku, teraz modelka stała się gwiazdą Adidasa.

Najnowsze kampanie sportowych marek weszły w nowy etap relacji z konsumentem opartej na ambasadorskiej promocji sportowego, zdrowego stylu życia. Najnowsze kampanie promują swoje kolekcje przez sprzedawanie idei atletycznego i pięknego ciała, nad którym trzeba nieustannie pracować i rozwijać swoją sprawność zarówno fizyczną jak i umysłową właśnie przez sport i zdrową rywalizację. Zaangażowanie w promocję modelek zamiast sportowców jest nowym krokiem w sposobie promocji.

Modelki współpracujące z największymi brandami promują swój sposób na życie. Pokazują swoje sposoby na ćwiczenia i utrzymanie doskonałej sylwetki. Najnowsza kampania Hadid zatytułowana #PerfectNever bazuje na jej pasji do boksu. Modelka wielokrotnie podkreśla, że dba o swoją sylwetkę regularnie uprawiając ćwiczenia, trenując w oparciu o program “Ballet Beautiful” i uprawiając sztukę boksu. Sportowa pasja Hadid, którą modelka chętnie chwali się w swoich mediach społecznościowych, została zauważona przez Reebok i wykorzystana w najnowszej promocji.

Sportowy brand bazując na hobby modelki stworzył zachwycającą kampanię. Najnowszy projekt #PerfectNever celebruje piękno kobiecego ciała, ze wszystkimi jego wadami i niedoskonałościami. Sport jest drogą do osiągnięcia perfekcji, obfitą w litry potu i satysfakcjonującego wysiłku. Jak mówi gwiazda kampanii, sport jest wysiłkiem i korzyścią nie tylko dla ciała. Podczas wysiłku umysł może się wyciszyć a ćwiczenia to jedyny czas kiedy myśli płyną spokojnie i harmonijnie, całe ciało i umysł osiągają maksimum skupienia. Najnowsza reklama Reebook z udziałem 21-letniej Gigi ma promować zdrowy styl życia i pokazać jak wiele korzyści płynie ze sprawności fizycznej i dbałości o kondycję.

Na pełną sesję i film promocyjny musimy jeszcze poczekać. Jednak już teraz możemy obejrzeć krótkie video zapowiadające najnowszą sportową kolekcję Reebok.

Opracowanie: Maja Nowakowska

0 0 votes
Article Rating

Inne Artykuły: