Diesel i Naomi Campbell pomagają dzieciom!
19 kwietnia, 2017Królowa wybiegów, topmodelka Naomi Campbell rozpoczęła współpracę z marką Diesel.
W ramach akcji charytatywnej Fashion For Relief, brytyjska ikona mody wraz z marką Diesel stworzyli projekt Child At Heart.
Swój duży udział w kampanii miały… przedszkolaki. Główną ideą było zaangażowanie do tworzenia rysunków na ubrania dzieci, które uczęszczały do specjalnie stworzonego na tę okazję przedszkola Diesel HQ we Włoszech.
Jak mówi sama dyrektor kreatywna marki Diesel, Nicola Formichetti: „Dzieciaki były bardzo podekscytowane mogąc wziąć udział w tym kreatywnym projekcie, któremu przyświeca szczytny cel. Główne zadanie polegało na zaprojektowaniu symboli, które kojarzą im się z miłością. Najczęściej były to serca i wizerunki biedronek.” Szkice małych projektantów użyte zostały później jako nadruki koszulek i bluz z kapturem kolekcji Child At Heart.
Pomysł kampanii narodził się z inicjatywy Naomi Campbell, która zaproponowała właścicielowi Diesel Renzo Rosso, stworzenie czegoś, „co miałoby znaczenie i służyłoby słusznej sprawie”.
Cały zysk ze sprzedaży kolekcji przeznaczony zostanie na rzecz funduszu Fashion For Relief, która pomaga potrzebującym dzieciom z całego świata.