DIGITAL AGENCY – WSPARCIE eCOMMERCE
12 sierpnia, 2021Przyszłość zakupów należy
do contexual commerce
Koncepcja contextual commerce polega na tym, aby umożliwić konsumentom dodanie produktów do koszyka w momencie, gdy na nie natrafią i by zapłacić przy minimalnym wysiłku – często nawet bez opuszczania strony internetowej lub aplikacji, w której odkryli produkt.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy strategami marketingowymi, specjalistami ds. mediów, dziennikarzami, producentami eventów, copywriterami, doradcami korporacyjnymi i kryzysowymi, ekspertami ds. public relations i publicystami. PIERWSZA AGENCJA CONTEXTUAL COMMERCE W POLSCE.
Nasza filozofia
Jesteśmy firmą zajmującą się marketingiem strategicznym i komunikacją. Wierzymy, że doświadczenie klienta jest dziś najważniejszym elementem kompozycji marketingowej.
Tworzymy bogate, ściśle ustrukturyzowane, wieloplatformowe programy, których trzon stanowią public relations, content marketing i experientialmarketing. Siedziba naszej firmy mieści się w samym sercu Warszawy.
Skąd zrodził się pomysł powołania do życia pierwszej agencji contextual commerce w Polsce?
Przygoda zaczęła się od projektu INSPIRANDER.pl, czy magazynu codziennych inspiracji oraz sklepu internetowego z elementami wyposażenia od najlepszych skandynawskich marek. Pomimo nawiązania współpracy z agencją, która tworzyła dla nas kampanie mające na celu zwiększenie sprzedaży, wyrzuciliśmy w wirtualny kosmos sporo pieniędzy, a efekty promocji były znikome. Postanowiłam zatem sama rozpocząć przygotowywanie działań marketingowych. Czerpałam ze swoich doświadczeń, które zdobyłam zarządzając markami, np. marką HOUSE, a w NESTLÉ, byłam dyrektorem marketingu. Byłam też producentem najwiekszych wydarzeń modowych w Polsce – między innymi Mercedes Benz Fashion Weekend.
Doszłam do wniosku, że kluczem do sukcesu jest opracowanie skutecznej strategii marketingowej oraz konsekwentna optymalizacja działań i wyznaczonych celów. W agencjach pracują zazwyczaj młode osoby posiadające ogromną wiedzę techniczną i cenne umiejętności, które pozwalają im na planowanie kampanii. Zazwyczaj nie potrafią jednak optymalnie wykorzystywać ruchu na stronie internetowej, budować lejków sprzedażowych ani budować efektywnych strategii.
Co więcej, bardzo rzadko budują bazy danych dla klienta, które stanowią istotne aktywa. Dlatego też, zrodził się pomysł utworzenia serwisu agencyjnego, który spełni wszystkie oczekiwania klientów. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą, której celem jest wsparcie sprzedaży Państwa usług lub produktów.
Prezes Say Something, Natalia Głowacka
Specjalizujemy się w tworzeniu treści pod wyszukiwarki.
Opracowujemy strategię budowania słów kluczowych.
Doskonale rozumiemy potrzeby współczesnych konsumentów, dlatego specjalizujemy się w:
- Przygotowywaniu artykułów eksperckich i specjalistycznych,
- Prowadzeniu blogów firmowych,
- Tworzeniu tekstów na strony www,
- Opracowywaniu opisów produktów i kategorii,
- Tworzeniu e-booków/raportów,
- Kreowaniu angażujących opowieści poprzez storytelling.
Dlaczego warto postawić na content marketing?
Skupiamy się na kreowaniu pozytywnego, bliskiego konsumentom wizerunku marki, budujemy jej rozpoznawalność oraz generujemy większą liczbę leadów poprzez zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
Jakie inne korzyści płyną z prowadzenia content marketingu?
CONTENT – KREACJA
Dzięki mediom społecznościowym możemy w najszybszy sposób zwrócić uwagę konsumentów
Nasze działania, które obejmują prowadzenie profili na mediach społecznościowych oraz nieustanne angażowanie odbiorców marki, opierają się na spersonalizowanych strategiach. Zanim przystąpimy do ich opracowania zawsze poświęcamy czas na dogłębną analizę rynku oraz znalezienie i scharakteryzowanie grupy docelowej.
Konsekwentne realizowanie strategii komunikacji jest dla nas niezwykle ważne. Możemy wówczas uzyskać jak najlepsze wyniki konwersji, tym samym, zwiększając świadomość marki i osiągając wysokie wyniki sprzedażowe.
Ponadto w ramach skrojonej na miarę strategii opracujemy dla Państwa kreatywne treści i przygotujemy oryginalne kreacje graficzne.
W ramach działań z zakresu influencer marketingu:
Wierzymy, że na skrzyżowaniu kreatywnego myślenia i strategii opartych na wartościach można znaleźć magię.
Podobnym podejściem do content marketingu charakteryzuje się wiele najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.
Dlatego właśnie opracowujemy kreatywne strategie, które budują reputację, opowiadają historie i rozwijają biznes.
TWORZENIE CONTENTU PRZEZ NAS - JEDZENIE:
TWORZENIE CONTENTU PRZEZ NAS - STYL ŻYCIA
CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?
CHCESZ ROZWINĄĆ FIRMĘ?
Umów się na BEZPŁATNĄ rozmowę
o TWOJEJ MARCE.
Będziemy analizować tylko TWOJ biznes.
KONTAKT:
Natalia.Glowacka@say-something.eu
Tel.: +48 534 637 537 – proszę o wysłanie SMS (oddzwonię w ciągu 24 godzin).