Inspirander

Strona główna / TEMAT DNIA / DIGITAL AGENCY – WSPARCIE eCOMMERCE

 TEMAT DNIA

DIGITAL AGENCY – WSPARCIE eCOMMERCE

12 sierpnia, 2021

Przyszłość zakupów należy
do contexual commerce

Contextual commerce pozwala klientom na zakup produktów w momencie lub środowisku (czyli w kontekście), w którym znajdują interesujące ich produkty. 

Koncepcja contextual commerce polega na tym, aby umożliwić konsumentom dodanie produktów do koszyka w momencie, gdy na nie natrafią i by zapłacić przy minimalnym wysiłku
– często nawet bez opuszczania strony internetowej lub aplikacji, w której odkryli produkt.
 
Contextual commerce opiera się na wykraczaniu poza schematy i myśleniu daleko poza granicami dyktowanymi przez tradycyjne modele sprzedaży internetowej.
 
Jest to przyszłość handlu detalicznego, ponieważ stwarza nowe możliwości pozyskiwania nowych odbiorców i dodatkowych transakcji.
 
Marki, które już teraz zdecydują się na wdrożenie działań z zakresu contexual commerce, skorzystają z wyższych wskaźników konwersji i osiągną znaczne zyski ze sprzedaży.

Kim jesteśmy? 

Jesteśmy strategami marketingowymi, specjalistami ds. mediów, dziennikarzami, producentami eventów, copywriterami, doradcami korporacyjnymi i kryzysowymi, ekspertami ds. public relations i publicystami. PIERWSZA AGENCJA CONTEXTUAL COMMERCE W POLSCE. 

Nasza filozofia

Jesteśmy firmą zajmującą się marketingiem strategicznym i komunikacją. Wierzymy, że doświadczenie klienta jest dziś najważniejszym elementem kompozycji marketingowej.

Tworzymy bogate, ściśle ustrukturyzowane, wieloplatformowe programy, których trzon stanowią public relations, content marketing i experientialmarketing. Siedziba naszej firmy mieści się w samym sercu Warszawy.

Skąd zrodził się pomysł powołania do życia pierwszej agencji contextual commerce w Polsce?

Przygoda zaczęła się od projektu INSPIRANDER.pl, czy magazynu codziennych inspiracji oraz sklepu internetowego z elementami wyposażenia od najlepszych skandynawskich marek. Pomimo nawiązania współpracy z agencją, która tworzyła dla nas kampanie mające na celu zwiększenie sprzedaży, wyrzuciliśmy w wirtualny kosmos sporo pieniędzy, a efekty promocji były znikome. Postanowiłam zatem sama rozpocząć przygotowywanie działań marketingowych. Czerpałam ze swoich doświadczeń, które zdobyłam zarządzając markami, np. marką HOUSE, a w NESTLÉ, byłam dyrektorem marketingu. Byłam też producentem najwiekszych wydarzeń modowych w Polsce – między innymi Mercedes Benz Fashion Weekend. 

Doszłam do wniosku, że kluczem do sukcesu jest opracowanie skutecznej strategii marketingowej oraz konsekwentna optymalizacja działań i wyznaczonych celów. W agencjach pracują zazwyczaj młode osoby posiadające ogromną wiedzę techniczną i cenne umiejętności, które pozwalają im na planowanie kampanii. Zazwyczaj nie potrafią jednak optymalnie wykorzystywać ruchu na stronie internetowej, budować lejków sprzedażowych ani budować efektywnych strategii.

Co więcej, bardzo rzadko budują bazy danych dla klienta, które stanowią istotne aktywa. Dlatego też, zrodził się pomysł utworzenia serwisu agencyjnego, który spełni wszystkie oczekiwania klientów. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą, której celem jest wsparcie sprzedaży Państwa usług lub produktów.

Prezes Say Something, Natalia Głowacka

Pracujemy z najlepszymi ekspertami, którzy kreują oryginalny, wartościowy i zaskakujący content.

Specjalizujemy się w tworzeniu treści pod wyszukiwarki.

Opracowujemy strategię budowania słów kluczowych.

Doskonale rozumiemy potrzeby współczesnych konsumentów, dlatego specjalizujemy się w:

  • Przygotowywaniu artykułów eksperckich i specjalistycznych,
  • Prowadzeniu blogów firmowych,
  • Tworzeniu tekstów na strony www,
  • Opracowywaniu opisów produktów i kategorii,
  • Tworzeniu e-booków/raportów,
  • Kreowaniu angażujących opowieści poprzez storytelling.

Dlaczego warto postawić na content marketing?

Aż ⅔ konsumentów poświęca znaczną część swojego czasu wolnego na wyszukiwanie informacji o markach, których produkty wzbudziły ich zainteresowanie. Opracowanie ciekawych i przykuwających uwagę treści pozwala zatem na zaspokojenie potrzeb internautów.
 
Co ważne, koszty działań content marketingowych są nawet o 62% tańsze w porównaniu do tradycyjnego marketingu i generują nawet 3 razy więcej leadów (Neilpatel.com).
 
Content marketing oferuje również szeroką paletę form i źródeł dystrybucji.
Jakie są główne cele content marketingu?
Skupiamy się na kreowaniu pozytywnego, bliskiego konsumentom wizerunku marki, budujemy jej rozpoznawalność oraz generujemy większą liczbę leadów poprzez zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
Coraz większa liczba internautów – bo aż 47% – blokuje przeszkadzające im reklamy. Dzięki content marketingowi możemy w sposób nienachalny zaangażować klientów, a stworzone przez nas treści są pomijane przez wtyczki blokujące reklamy.
Content marketing gwarantuje zwiększenie ruchu na stronie internetowej nawet 7- lub 8-krotnie.

Jakie inne korzyści płyną z prowadzenia content marketingu?

Wzrost świadomości marki – zapoznanie konsumentów z marką jest absolutną podstawą działań content marketingowych. Jeśli klienci poznają markę, możemy być pewni, że ich decyzje zakupowe nie będą przypadkowe. Wówczas z pewnością zdecydują się na zakup produktu lub na skorzystanie z oferty marki, która jest im bliska i z którą się w stanie się identyfikować. 
Kreowanie wizerunku eksperta – dzięki zaoferowaniu klientom fachowej, specjalistycznej wiedzy możemy spozycjonować markę jako rzetelną, kompetentną i godną zaufania. 
Wzrost zaufania i zaangażowania konsumentów – szacuje się, że ok. 50% klientów, którzy rezygnują z dokonania zakupów online jako przyczynę podaje brak zaufania do marki (PwC).  Kluczem do sukcesu jest zatem zbudowanie wiarygodności marki, która podąża za trendami, dzieli się z konsumentami wartościową wiedzą i stale nawiązuje z nimi kontakt.
Zdobycie bazy klientów – narzędzia content marketingu ułatwiają zwiększenie zasięgów dystrybucji, dzięki którym możemy w łatwiejszy sposób dotrzeć do potencjalnych klientów.
Zwiększenie sprzedaży – dzięki zwiększeniu ruchu na stronie internetowej możemy w sposób znaczący zwiększyć zyski uzyskiwane ze sprzedaży produktów lub usług.
 

CONTENT – KREACJA

Produkcja sesji zdjęciowych
Pisanie tekstów
Tworzenie reklam, które konwertują
Tworzenie lejków sprzedażowych
Video na Social Media
Tworzenie kreatywnych Stories na INSTAGRAM
Produkcja filmów na YouTube
Przygotowywanie filmów promocyjnych (np. brand story, video blog, event video; testimonials / referencje)
Opracowywanie filmów instruktażowych – turotial videos

Dzięki mediom społecznościowym możemy w najszybszy sposób zwrócić uwagę konsumentów

Nasze działania, które obejmują prowadzenie profili na mediach społecznościowych oraz nieustanne angażowanie odbiorców marki, opierają się na spersonalizowanych strategiach. Zanim przystąpimy do ich opracowania zawsze poświęcamy czas na dogłębną analizę rynku oraz znalezienie i scharakteryzowanie grupy docelowej.

Konsekwentne realizowanie strategii komunikacji jest dla nas niezwykle ważne. Możemy wówczas uzyskać jak najlepsze wyniki konwersji, tym samym, zwiększając świadomość marki i osiągając wysokie wyniki sprzedażowe.

Ponadto w ramach skrojonej na miarę strategii opracujemy dla Państwa kreatywne treści i przygotujemy oryginalne kreacje graficzne.

 

 

W ramach działań z zakresu influencer marketingu:

Opracowujemy koncepcje i scenariusze akcji promocyjnych
Pomagamy w doborze influencerów do poszczególnych kampanii marketingowych – nasze decyzje są zawsze podparte szczegółową analizą statystyk
Sprawujemy pieczę nad przestrzeganiem harmonogramu publikacji u influencerów, z którymi nawiązaliśmy współpracę
Dbamy o wszelkie formalności – umowy, faktury itp.
Przygotowujemy raporty z kampanii
 


Wierzymy, że na skrzyżowaniu kreatywnego myślenia i strategii opartych na wartościach można znaleźć magię.

Podobnym podejściem do content marketingu charakteryzuje się wiele najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Dlatego właśnie opracowujemy kreatywne strategie, które budują reputację, opowiadają historie i rozwijają biznes.

TWORZENIE CONTENTU PRZEZ NAS - JEDZENIE:

TWORZENIE CONTENTU PRZEZ NAS - STYL ŻYCIA

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ? 

CHCESZ ROZWINĄĆ FIRMĘ?

Umów się na BEZPŁATNĄ rozmowę
o TWOJEJ MARCE.

Będziemy analizować tylko TWOJ biznes. 

KONTAKT:
Natalia.Glowacka@say-something.eu
Tel.: +48 534 637 537 – proszę o wysłanie SMS (oddzwonię w ciągu 24 godzin).

Inne Artykuły: